Sunday, 27 March 2011

luahan hati...

hari ini,isnin,28.3.2011

aku ada suke sorang budak tu,die ni baek,suke ambik berat pasal aku,peramah,periang dn bnyak lgi lah..aku mmg suke sgt kt die,tpi die ckap die x nak ad teman lelaki smpai die kawin,ntah kenape smpai sekarang pun aku msih x dapat lupe kn die,wajah die selalu je terbayang kt mata aku nih,waktu aku tidur,waktu aku mkn,waktu aku lepak..boleh kate setiap saat lah..mungkin aku x kn dapat lupekan die sampai bile2,mungkin jugak aku akn lupakn die satu hari nnt..itu aku serah je pada takdir..biar yg atas menentukan nyer..aku hanya mampu berdoa sahaja..bak kata org "kalau dh jodoh x kn kemana"

1 comment: