Sunday, 27 March 2011

hidup aku penuh dgn suka,duka,kecewa merana,..kadang2 aku terpikir jugak kenapa aku dilahirkan didunia ini?adakah aku lahir didunia  untuk merasakan keperitan ini??aku bingung seketika memikirkan nyer..mungkin ini ujian allah bagi terhadap aku..tpi ujian ini sgt berat aku rasa kn..sampai x tertanggung,tpi tuhan x kn bgi ujian yg hamba nyer sendiri x dapat selesaikan,mungkin ad hikmah disebaliknye..aku harap aku dapat harungi ujian ini walau ape cara sekalipun..aku x kn berputus asa walau sedikit..aku cume perlukan sedikit dorongan dan sokongan untuk menghadapi nyer..



                               (didalam dunia ni banyak derita daripada bahagia)

                               (apalah ada pada keindahan jika jiwa kita meronta ronta)
                                

                                (hidup aku ni bnyak duka dari suka)


                             sekian dari aku(king cobra)

No comments:

Post a Comment